BuseVeMinikleri Esracigdem dolabın üstü derken üst taraftaki dolabı açmak için çıktım sürahi almam gerekiyordu 😌 silmeye temizlemeye çıkmadım yani.
Esracigdem BuseVeMinikleri olsun siz yine de uzanmayın. Hiçbir şey sizden ve bebeğinizden önemli değil. Riskli bir gebelik geçirdiğm için böyle diyorum. Bir kere yapılan bir hata yüzünden 2 kere hastaneye yattım. Hala tedavi görüyorum. Hala bebeğimin erken dogma riski var
minipanda Hiç bişe olmamistr korkma,ben 6 subatta depremde evim yikildi enkazda kaldim 3 aylik hamileyken,Allah koruyor
BuseVeMinikleri Esracigdem çok geçmiş olsun. Umarım vaktinde sağlıklı bir şekilde bebeğinizle kavuşursunuz 🙏