Progestan iğnenin cok yağlı bi yapıda oldugunu ve acıttığı biliyodum ama bu cok başka bi ağrı. Eşim hemşire iğneyi o yaptı. Yaparkende canım hic yanmadı ama sabahına cok agrı oldu.Bacağımı cekemiyorum yatıp kalkarker cığlık atıyorum bazen 😄 var mı önerileriniz ne yapmak lazım hanımlar.
Kaç günde geciyo
Gerci gecmeden tekrar yaptırcaz belkide daha uzun süre kullanmam gerekecek