Merhaba kizlar burdaki konulardan çok alakasız bir konu ile gelecem . Etrafinizda araba satan var mı ? En fazla 200.000 bakıyoruz . Bu günlerde bu paraya bişey bulmak zor zaten bizde zorlanıyoruz . Gebeliğim daha fazla ilerlemeden almak istiyoruz git gide agirlasiyorum de toplu taşımaya binince fenalasiyorum .