Kızlar lütfen bakınnn elini karnımın alt taraflarına koydugumda kalp atısı gibi bisey hissettimmm net 21+1 im aceba yanlıs mı baska yerde varmı die dokundum ordaki gibi bi his olmadıı Bebek hareketimidirr Dıştan görme değil ama elimi koydugumda o atısı hissetme gibi düşünün
İlk gebeliğim o yüzden soruyorum