Elif380 Kızlar son adet tarihim 2 Haziran test yaptım 3-4 temmuzda silik çıktı bugün de yeniden test yaptım 2. Çizgi tam çıktı sürpriz bir gebelik oldu 1 oğlum var 🤗 pazartesi sağlık Ocağına gideceğim
nurtug Elif380 benim de 2 haziran normalde yarın olmam lazım ovulasyon takibiyle yumurtlamayı değerlendirdim kaset test yaptım 4 5 gün önce negatif çıktı bekliyorum gerçi yorgunluk ve mide bulantısı var ama sıcaklara bağladım ben biraz var mıydı belirti sizde