Kizlar merhaba. Kendimi hep normal doguma hazirladim hep normal istedim bgun muayenem vardi doktorum daha once bebegin iri ve kapa yapısının buyuklugunu soylemistim. Catida da braz darlik vardi. Eger buyume olursa normal olma demişti bu hafta bakti %99 sınırda ve sezeryan alicaz dedi. Persembe gunune gun verdi. Ama cok korkuyrum herkes sonrasinda zor oluyor normal daha kolay toparlanma vs diyor cok garip hissediyrum. Bide sezeryanda genelde bebegi alıp kontrol amacli götürme durumlarına ve sondasinda solunum enfeksiyon vs durumlarini cok okudugum için belki etkileniyorum. 38 haftayiz suan dogum 38+5 de olacak bana dua edin pozitif deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim 🙏🏻🥲🥺