Bugün yaptırdım ben de, babamda diyabet olduğu için 75 gr uygun gördü doktorum. İlk 1 saatte sıkıntı olmadı ama ikinci 1 saati beklerken başım döndü her yerim uyuştu ve bir 3-5 dakika bayıldım 😅 kusma olmadı şükür, kusma olması sıkıntılı bir durummuş zannedersem. Umarım doktorlarımızın da önerisiyle doğru hareket etmişizdir 🫶