Arkadaşlar dün sabah öğlen ve akşam bebişim de hıçkırık oluyo 32+1 iz şuanda hareketleri güzel bugünde şimdi yine hıçkırıyo 5 dk dır filan muayenem ayın 17.sinde sizce bi sıkıntı var mıdır? Netten baktım kötü bişeyden bahsetmiyo ama yinede size sorayım dedim