Esinbyzkndr Kızlar bana birseyler önerin çünkü uyuyamıyorum bildiğiniz 6 yastıkla yatıyorum ve hiç birsey yiyemiyorum sut yoğurt kaymak ne varsa yedim yok gecmiyor
Alpelo35 Esinbyzkndr hamileliğimin başından beri çekiyorum inanın 😓 denemediğim hicbisey kalmadı ilaçlar da fayda etmiyor artık 😓
Liyacim Esinbyzkndr gaviscon gebelikte kullanılabilir dedi hem doktor hem eczacı ben çok fazlalaştıkça kullanıyorum
gokceveannesii Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama doktorla görüşüp şurup yazdırabilirsiniz çok kötü ve sık oluyorsa. Bana vermişti baştan beri kullanıyorum Gaviscon çok iyi geliyor hamilelik sürecimde kurtarıcım diyebilirim 🌿
Nurrrates gokceveannesii ayni haftadayiz benimde son günlerde baya oluyor ama ben şurup içmeden önce salatalık soyup yiyorum ya da süt içiyorum eğer geçmezse şurup içiyorum tavsiye ederim bir yerde okumuştum bana iyi gelmişti😇
gokceveannesii Nurrrates kendimi bildim bileli süt içemiyorum midemi bulandırıyor 🥺 salatalık da işe yaramıyor ya başka bi doktor minik yudumlarla su iç demişti o da hafif yanmalarda etkili ama sonradan gelenlere etki etmiyor mecburen şurup içiyorum 🤭
Portredekitirtil Esinbyzkndr bana pulcet mide koruyucu yazmıştı sabah aç karına içtiğimde yanmıyordu. Ama yanıp yanmayacağı meçhul olduğu için sabah direkt içmiyorum. Kırmızı mercimek yut canım suyla bir tatlı kaşığına yakın dene bi
Ozdbtl Mide yanması yüzünden hamileliğim mahvoldu :( Normal bir yanma şekli değil.uyurken calısırken uzanırken ayaktayken acken tokken farketmiyor. Artık rennie de işe yaramıyor :( karbonat iyi grlir diyorlar acaba denesem mi? Deneyen var mı aranızda ?
Esinbyzkndr Ozdbtl valla bak sut meyve yoğurt kaymak ne varsa denedim yok valla Allah yardimcimiz olsun
Esinbyzkndr Eyyldz valla bu cigneme tabletleri olsa olmaz mı canım şurupla filan ugrasamam çok valla çok midesi bulanan biriyim 😂