Crnn3871 ah ah neler çektim dişten. Beni hiç bişe geçirmedi. Gece 3lerde acillere gittik ama hamileyim deyince hiç birşey yapamıyorlar maalesef. Eşim başımda sabahlayıp buzlar mı koymadı. Tuzlu suyla gargaralar mı yapmadık. Ama gargara bende daha çok ağrı yaptı . tamamen geçirmedi hiç bişe sadece azalttı. Azaldığı esnada fırsat bu fırsat diyip uyumaya çalıştım:) inşAllah tekrar ağırmaz diye dua ediyorum 🤲🏻