Ben lazere gidiyordum 5 aydır Venüs’ün jiletini kullanıyorum söylendiği gibi bi artma yapmadı bende çok memnunum hiç acı yok haftada 1 veya 2 defa alıyorum çocuk doğunca nasipse tekrar lazere devam edicem zaten eğer lazere gittiyseniz seanslar boşa gitmesin diye ağda yapmamanız lazım.
( dipnot: Lazerden ötürü tüylerimin %80 i bitmişti )