MerveGngr Merhaba kızlar benim gibi hamileliğinin son ayında tansiyonunuzda sıkıntı oluştu mu ? Tansiyonumu 13 9 - 14 9 dan düşüremiyorum 37 haftadayız bu arada nerdeyse doğum olacak tansiyon çıktı bir anda.. 😫
deletedmom734 MerveGngr ne gibi belirtiler oluyor sizde? Benim her sabah ve akşam yemekten sonra elim ayağım boşalıyor ama tansiyon ölçmedim hiç
Busemya MerveGngr al benden de o kadar 37 olduk bugun ıkı gun omce ayaklarımda sısme arttı proteın kaçagı cıktı tansıyonum 13/7 8 o aralarda sabah aksam olcuyorum
Ferdaaa Cnm benimde 13/7 çıkıyo ama doktor 14 ve üstü tehlikeli dedi simdi sen öyle dynce korktm daha 30+3 haftalk hamıleym doktor sana ilaç filan verdi mi?
MerveGngr Valla benim yoktu son zamanda çıktı ilaç bile kullanmadım hiç bu zamana kadar şimdi hastaneden geliyorum 14 10 çıktı bir de düşmüyor.. yarın doktor kontrolum var normal doğumu etkileyip etkilememesinden korkuyorum..