Beriliko benim arada kanamam oluyo o yüzden korkup gidiyorum doktora ama hiçbirşey yok diye belli bi açıklamada yapmıyo bebeğe bakıyo iyi gayet diyo iş falan yapma yat dinlen diyo ama işte ben duramıyorum temizlik falan yapmadan biraz yoruluncada kanım geliyo çok gelmiyo ama yinede geliyo nedenini bende bilmiyorum bazı kadınların olurmuş sanırım