Mercimeek neden baktırır çünkü 2 sene de 3,4 kez kimyasal gebelik geçirdim sonuncusunda dış gebelik ihtimalim vardı iğne ile düşürüldü beta kan uyuşmazlığım var adet olcakmış gibi ağrılarım var . Babannem rahatsızlandı ölüm döşeğinde gördüm üzüntünden ağrılarım arttı . İçimde bir insan taşıyorum ister istemez endişeleniyorsun annelik böyle birşey çünkü . Olsa da bir çocuğun olmasa da endişeleniyorsun çünkü kendinden de ondan da sen sorumlusun . Lütfen insanların gerçek hayatlarını bilmeden yargılamayın üzüntüyü en üst seviye de yaşarken buraya destek amaçlı geliyor insanlar . Son olarak beta takibi yapmamı doktorum istedi . Hadi ben bişey bilmiyorum Peki o adam boşuna mı okudu yıllarca ?