Bende de aynı durum var. Fazla miktarda birden kanamam olmuştu en son ve sonrasinda büyük parçalar halinde pıhtı da geldi birkaç sefer. Haftalardır lekelenmeler geçmedi doktor da bunlar olur korkma dedi. İlaç iğne tedavisine devam ediyoruz.
Doktorumun tavsiyesiyle, hastane haricinde ve temel ihtiyaçlar haricinde hiç ayağa kalkmıyorum ama kardiyoloji doktorum, bu da senin için tehlikeli dedi, bu yüzden ayaklarimla baldır egzersizleri yapıyorum.