defneveannesii_ konuştuğumda 37. haftada olduğumu belirttim, tekrar zam gelir mi bu fiyatı sabitleme şansımız yok mu falan diye sordum -asla sabitleme taraftarı değiller zaten- daha yeni zam olduğu için yapmayız dediler ama en ennn geç sorduğum zaten haziranın son haftası hemen bayram önüydü, ne kadar güvensem bilemedim 🫠 muayene ücretleri de 870₺ di doktorumun, 1250₺ olmuş 🫠🫠