Merhaba kızlarr, 27 haftalık hamileyim malum KDV vs zamlar sonrası bende biraz alışveriş yapmak istiyorum. Tabi ki marka denemeden Stok yapmamak lazım ama en azından bir kaç zaman götürecek kadar almak istiyorum. Daha önce Sleepy 1 numaradan 2 adet aldım (içerisinde 64 adet olanından) şimdi 1 numara daha almalı mıyım ve 2 numara kaç adet almalıyım. Yardımcın olursanız çok sevinirim. İlk hamileliğin ve tecrübesizim ☺