emir_01 16 seans gittim 10 kilo kadar fazlam vardı zaten girişte kağıt imzalatıyorlar biz kilo vermeyi vaat etmiyoruz sıkılaşmayı vaat ediyoruz diye 1 kg bile vermedim. Sonra uzun bir diyet listesi verdiler o diyeti yapsanız zaten zayıflarsınız alete ihtiyaç yok😂 arkadaşım da gitti 3-4 cm bir incelme oldu 4 ayda o da gözle fark edilmiyor bile sadece para tuzağı.