Tugbasdfg Dikişlerim henüz iyileşmediği için oturamıyorum Yatarak da bebek doğru pozisyonda emmiyor sadece ucunu emiyor O da canımı çok acıtıyor Siz bu süreçte ne yaptınız emzirmek istiyorum ama dayanılacak gibi bir acı değil sağarak devam edeceğim bir süre
Eminedmghcgllr Tugbasdfg 17gun once normal dogurdum. bende hala oturamiyorm bilmiyorm normal mi degl mi?bazej aciyor ayakta cok duramiyorm hemeen kasilip agriyorlar acayip bir haldeyim.
Rwerdst Tugbasdfg canım istersen devlet hastanesinde bir emzirme danışmanına git ya da internette emzirme şekilleri var. Yatarak emzirme şekli var ona bak bir. Genelde sezeryan ve normalde çok yırtık olanlara o öneriliyor. Yan dönerek yatıyorsun ve o şekilde emziriyorsun.
Beceriklianne Doğumdan snra yan oturdum ben cnm tamm düz değildi yada altıma yumuşak bir yastık.koy . Ben öyle emzirdim oğlumu ve bende yırtık da var dikisim coktu
Tugbasdfg Beceriklianne yan bile oturamıyorum benim de dikişim çok kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum
Beceriklianne Tugbasdfg hayır hayır yetersiz hissetme sakin sen annesin . Doğum yaptın çok normal bir süreç emin ol . Ayakta emzir bebeğini snra yatağına koyunca sende uzan
Minmini Hemoroid ya da kuyruk sokumu tedavisinde kullanılan ortası delik yastıklar işinize yarar mı acaba onlardan mı deneseniz
Rwerdst Tugbasdfg aslında normal emzirmenim yatarak olanını düşünün. Bence emzirme danışmanıyla ilerle canım sen. Burdan tarif etsekte anlaşılmıyor çünkü