esnyz14 Btsr Dördüncü haftada sıkıntılı bir durum değil karnınız çıkmaya başladığında sol ya da sağ yatmaya başlarsınız keyfini çıkarın 🌺
Aysee1123 Btsr 20 den sonra daha çok o durum, göbekte ne zaman büyümeye başlarsa artık tam anlamıyla. Ben 20 ye kadar hep yüz üstü yattım. Şuan sorun yok yatabilirsiniz
Pinklove Btsr bir zararı olacağını sanmıyorum ama ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri asla yüzüstü yatmadım Sadece sol tarafa sağ tarafa yattım