gokcetugumm 34. Haftadayım ara ara devam ediyor. Doktorum vücudun susuz kalmışsa olabilir dedi hele bu sıcaklarda su içmeyi daha da arttırman lazım dedi. Soğuk su vücutta çok tutulmuyormuş ter ve çiş olarak hemen gidiyormuş olabildiğince ılık su önerdi 😬 İzmir sıcağında bi soğuk bi ılık idare ediyoruz 🙈 Demem o ki susuz bırakma kendini, güneşte çok durma birde çantanda tatlı tuzlu mutlaka birşey olsun