Htc26 Merhaba arkadaşlar Kahramanmaraş’ta markasi hastanesi Semih yancar on doğum ücretinin bilen var mı acaba
aysegul_46 Htc26 üç gün önce gittim bende 37 haftalıgim gündüz olursa normal yada sezeryan farketmez 9 bin ama gece olursa 10 bin dedi kendisi soyledi
Htc26 aysegul_46 teşekkür ederim bende akademi ye gidiyorum orda da 10 bin tl imiş muayene de 500 tl olmuş ama markasi yi arayıp muayene sorduğumda 365 tl dedi bende heralde orda zam olması doğum da uygundur diye düşünmüştüm
Htc26 aysegul_46 öyle olduğunu bilemedim çünkü Önder bey 350 iken Semih bey de 350 idi aynıydı yani 1 ay önce yeni değişiyor zaten asgari ücrete zam gelince