Cannnnur Kızlarr 1gunde 3kere estrofem içmem gerekiyo nasıl iceyim sizce hepsini bikereden mi yoksa sabah oğlen akşamı yapsamm??
bubuiledudu Cannnnur ben de günde iki kere içiyorum sabah akşam ac karnına içmem soylendi o şekilde iciyorum
bubuiledudu Cannnnur ben henüz transfer aşamasında değilim tedaviye regl olunca baslicaz öncesinde verildi bana bilgim yok bana aç olduğu belirtildiği için öyle kullanıyorum