kahvetutkunu23 Sari altin takmak iyi geluyormus bebege tecrubelerinizi bekliyorum bayanlar lutfen yardim edin ne yapmam lazi.
Masalada kahvetutkunu23 sarımsak tak 2 günde bir değiştir tüm sarılığı çekiyor Göreceksin hatta sarımsak sap sarı olmuş ablam yapmıştı
BuseVeMinikleri kahvetutkunu23 biz ilk oğlumda uzayan sarılık yaşadık 3. Ayda tam olarak geçmişti. Ben 0 grubu eşim a grubu olduğu için olmuştu. Bol bol emzirin doktor bize içiniz rahat edecekse sarıda örtün altın da takın ama tıbben bi faydası yok dedi ☺️ 15. Günden sonra değerler düşüyor dedi zaten.
minikoannesi123 femme bizim hastaneden çıkış yapacağımız gün 13.25′ti. Yani tam sinirdaydi, bir gün sonra tekrar istediler 8 çıktı. Bu degere çok normal dedi, size ekstra bir şey dedi mi doktor
Ozge-Ka BuseVeMinikleri ya kan grubuyla alakası var mı gerçekten. Bizimde kan gruplarımız öyle bebeğim 2 aylık sarılığı uzadı. Artık milletin sarı bu çocuk hala demesi aşırı sinirimi bozuyo.
BuseVeMinikleri Ozge-Ka yüksek ihtimal uzayan sarılıktır. Doktor bize demişti sarılık en son gözlerden çekilir takılı kalmayın demişti. İnternetten bir araştırın bizim ki kan uyuşmazlığı değil kan grubu uyuşmazlığıydı. AB0 uyuşmazlığı deniyor.
Ozge-Ka BuseVeMinikleri çok hafif sarılığı var zaten kilo alması iyi sürekli uyuyan bir bebek de değil. Benim kan grubum 0 eşiminki de A. Sizinki gibi olduğunu görünce sorayım dedim bi😊 ben sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum doktor da birşey demedi zaten de insanlar sinirimi bozuyor işte
femme kahvetutkunu23 bizde bugun 20 günlük olduk. 2 gündür gözünün kenarında o böyle minik uçan çapak değil ama bisi oluyordu o yok artık sarılıkla ilgisi varmi