Minis122 Aseer beninde hamileleikte cikti 3 kusurlerle ilaca basladim cok cabuk dustu yarim ilac aliyordum 25 mg lik sonra ilaca ragmen 4 kusurlere cikti tam 25 lik kullaniyorum. Suna 1.98 2 lerde
runkli0606 Aseer hamikelik troidi çıktı 34. Haftadayım 2 aydır kullanıyorum levatiron 25mg hafta sonları 2 tane hafta içi 1 tane içiyorum
tomurcukannesi Ben 10 yıldır tiroid hastasıyım. İlaç kullanıyorum. Hamileliğimde çok oynadı tsh değerim. 5 e bile çıktı. Şuanda 2.00 ama. 112mgc ilaç kullanıyorum her sabah. Tsh değerinin yüksekliğine göre ilacın dozu artıyor
Aseer tomurcukannesi benim de 3,53.euthyrox 25 kullanmaya başladım 10. Haftadayım. Sıkıntı olur mu diye de sürekli aklımda dr zeka geriliğine kadar gider dediği için
Eksijelibon tomurcukannesi ilk cocugunuz doğdunda sorun oldu mu bebişte acaba? Birde emzirirken doz düştü mü sabit mi kaldı. Ben 6 senedir haşimatoyum 125 mg kullanıyorum hamilelikte. Dogum sonrası kafama takılıyor😔
tomurcukannesi Aseer yok ilaç kullandığınız sürece sorun olmaz. 5 yaşında oğlum var benim gayet sağlıklı😅 çok çok ileri tiroid vakalarında ilaç kullanılmadığında bir ihtimal bebekte zeka problemine yol açıyor. Genelde hamilelikte çıkan tiroid geçicidir endişe etmeyin ☺️
28kbr Benas hamile kaldıktan sonra mı 8 oldu yoksa öncesinde öyle miydi benim şu an 7 ve gebelik istiyorum da
28kbr Eksijelibon merhaba bende haşimato hastasıyım hamile kaldığınızda tsh değeri kaçtı acaba ve sorun yaşadınız mı bebek çok istiyorum ama doktor değerim düzelmeden yapmamamı söylüyo
Eksijelibon 28kbr değerim 1 küsürlerdeydi. Düzelince yap canım doğru diyor. Gebelikte sadece doz yükseldi. 75 içiyordum 100 e yükseldi. Sonra 125. Böylede dogururum heralde. Her ay baktırdım hiç bir sorun yaşamazsın merak etme
Gldn1905 Benimde 7 lerdeydi 10 haftalık hamileyim ilaç kullanıyorum . Hamile kaldıktan sonra yüksekliğini öğrendim