tugbaarya Kızlar daha önce post açmıştım ama bulamadım sinirimden olacem diye . Bugün kontrole gittim kızımla. Göz muanesi de rop hastalığı var gibi ama şimdilik bekleyeceğiz yüzde 80 kendiliğinden geçer çoğunlukla dedi kalbindeki boşluk devam ediyor beyinde daha önce olan bir kanama alımı olmuş snr durmuş onun kırıntıları varmış . Çocuk kalp ve nöroloji Dr takibe başlayacağız . İşitme testini geçtik işte kilomiz 3040 boynunuz 51 cm olmuş . Baş çevresi falan iyiymiş ama bu göz kalp beyin içimi kemiriyor göz için ilk gittiğimde bir sıkıntı yoktu sadece 3 de 2 gelişmiş olağandır demisdi Dr. :( Acaba iyi bakamadım da birşey minsebeb oldu anlamadım. Bu arada bir anne mız mama kullanırken subverikiyormu diye sormuştu bugün Dr danisdiktan bir çay kaşığı ılık su verebilirsin ağzında kalmasın diye dedi hangi annemizdi hatırlayamadım :( şimdi pediatri göz beyin kalp nöroloji olarak kontrollerimiz devam edecek insalalhh bu gittiğimde hiçbir sknt girmem hep tek gidiyordum artık gözden çık kulağa oradan çık pediatri ye derken iyice kafam döndü bugün bir daha ki kontrole eşime dedim birlikte gidelim diye tamam bakarız dedi ama insanın gelir . Artık sanki Dr lar uzulmeyeyim diye bana söylemiyor yumuşatıp söylüyorlar gibi geliyor cnk her kontrolde hep tek gidiyorum artık tanıdılar beni ne bilim ya misin o kadar düştük bir umutla göz gelişimi vs tamamlanmış diyecek diye ama öyle işte ne yazacağımı bile şaşırdım