Binnurr1 Kızlar normal doğum sonrasında göbeği sarın yoksa sarkma olarak kalıyor diyolar doğru mu. Ben satmadım rahim sarkması yapıyomuş. Bilgisi olan varmı
gudmorningbeya Binnurr1 bana rahmin düşmüş sarkmış dediler ikinci gebeliğin bu ilki normal doğumdu ondan mıymış keşke sarsaydım
Nymphadora Binnurr1 sarkma gibi değil ama resmen göbeğim kaldı. Sarmak mı bilmiyorumda korse kullanmadığım için çok pişmanım ilk hamileliğimde. Bunda doğumdan sonra kullanıcam inşallah korse
Xname Eskiler hep sararmış rahim kendini toparlasın diye sıkı olsun diye bende bellik aldım onu giyicem
TugSozTan Ben doğru olduğunu düşünüyorum. Annem 4 normal doğum yaptı 4.kadar bütün doğumlarda sarmış en son doğumdan sonra sarmamış ve göbeği toparlanmadı
Skrblt Binnurr1 rahmin kendini toplamasına izin vermek gerekiyor. Hemen sarkmak zararlı diye biliyorum. Enazından 2 hafta sonra falan sarabilirsiniz.