Kızlar ya 12+3 haftalık hamileyim. Saçma bir soru mu olacak bilmiyorum ama daha önce bir düşüğüm olduğu için korkularım var. 1 saat öncesine kadar kabızdım 1 saat önce tuvalete bir girdim afedersiniz ama ishal olmuşum. Daha kahvaltı bile yapmadım, yediğim bir şey dokundu desem. Korkmalı mıyım?