babymomy_ Evet kızlar bebeği zaman zaman vajinamda hissediyorum . Özellikle tekme atında canım yanıyor . Normal mi acaba bu kadar aşağıda olması ?
cerenakgl babymomy_ Bende asagida hissediyordum o haftalarda. Kontrolumde doğum pozisyonu aldığını söylemişti,ona bağladım. Özellikle batma oluyordu ve şu an 34. haftadayım ama kendiliğinden geçti. Bi görünün gene de
269522 babymomy_ normal canım ben hep aşağı da hissediyorum ayakları aşağıdayken tekmeleri hissettiriyordu sonra başı aşağı döndü yine arada sanki çıkıcak gibi hissediyo insan 😅 ama normal artık büyüdüğü için heryer den sağlam hissediliyor