Eminetek33 bana ben 1 gün hastanede kaldım ilaç tedavisi uygulandı kanamam vardı. 1 gün sonrasında biraz başı yukarı çıkmıştı eve yolladılar beni. 3 hafta boyunca yattım tuvalet harici bide bazen evde dolanıyordum 5 dakika kadar sırtım belim ağrıyordu hiç kalkmıyordum her işimi sağolsun eşim halletti. En son gittiğimde bebeğin başı iyi bi yerde eşi de doğum kanalını kapatmıyor dedi doktorum kendini yormadan çalışabilirsin dedi çalışıyorum şu an ama gün boyu oturuyorum yine sadece lavaboya kalkıyorum iş yerinde de eve gelince de hemen ayaklarımı uzatıp yatıyorum bugün 27 haftalık oldu benim tosun kızım 🥹🥰