Bsrbsr Persembe günü beta 7400 du bugun birdaha istedi 22450 çıkmış 30000 lerde olması gerekmıyormıydu
Mahbuss Bsrbsr canım bence gayet iyi değerin bu kadar strese sokma kendini 😘 sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Bsrbsr Muhammedamine perşembe günü1 gördüm keseyi 6.7 cmdi bugun bidaha istedi tahlil ama bebiş görmedik daha bu sonucumu da doktora gösteremedim henüz 22400 tam 4 günde 2 katı olammiş cok korkuyorum
Mahbuss Bsrbsr yani her zaman 2 ye katlanarak gitmesi gerekmiyor yukselmesi önemli benim ablaminkindede 2 kat yükselmedi bugün doğumunu yaptı
Muhammedamine Bsrbsr benim bildiğim kese göründükten sonra tekrar beta istenmez artık ultrason muayenesi ile sağlıklı bir gebelik olup olmadığı takip edilir . Kaç haftalık hamile sin son adet tarihine göre belki erken olduğu için bebek görünmemiştir
Bsrbsr Muhammedamine geçen persembe geldigimde kese bozukluğu demişdi oyuzden emın olmak için birdaha istedi bide de ge re göre kese çok küçük demişdi oyuzden ıstedi sanırım