3Tospikannesi Miniko27 36 haftalık doğum ettim 2009 da ve 2012 de hiç de ciğer geliştiriciye gerek duyulmadı devlette doğum yaptım ve küveze de girmediler 2500 gram doğdular doğumdan sonra güzel kilo aldılar
Miniko27 Gamzegll doktor erken doğum riski yok ama önlem amaçlı vuralım dedi araştırdığım kadarıyla 34.dü haftadan sonra etkisi olmuyormuş
Miniko27 36.haftadayım doktor önlem amaçlı ciger geliştirici vuralım dedi ama benim kafam karıştı erken doğum riski olmadan bu iğneyi vurulan var mı acaba aramızdda
Gamzegll Miniko27 ya ben vuruldum iyikide vurulmuşum 35. Haftada ikizlerimi doğurdum çiğerleri iyi olduğu için kuvöze girmediler 2 doz vuruldum 28. Haftada 33. Haftada da hatırlatma dozunu vuruldum eğer doktorun gerek gördüyse vurul bir zararı yok aksine faydası var
Allahkahretmesin1 Miniko27 erken doğum riski yoksa iğneye ne gerek var diye sormadınız mı zaten 36. Haftaya gelmişsin çok da bir şey kalmamış ben 36+4 de doğum yaptım iğne falan da olmamıştım çok şükür bebeğim sağlıklı
runkli0606 Miniko27 gelişim geriliği olyrsada gerek oluyor solunum desteğine Allah korusun zamanında doğsa bile olması gerekenden ufak doğabilir o yüzden vurul
Miniko27 Gamzegll faydalı diyen var ama 34.haftadan sonra etkisi yok diyende insan vurulmayınca da ya doğarsa solunum sıkıntısı yaşarsa diye vicdan yapıyor
Miniko27 Allahkahretmesin1 bebeğin çok küçük küveze alırız dedi doğarsa o yüzden solunum sıkıntısı olmasın diye vurulman lazım dedi bende başka bir doktorda 34.haftadan sonra bir yararı yok dedi kafamı karıştıran da bu oldu pembe bir leke şikayetiyle girmiştim açılmam sancım hiç birşeyim yoktu ondan mı böyle söyledi anlamadım
Allahkahretmesin1 Miniko27 ben doğum yapacağım zaman doktoruma sormuştum küveze girer mi diye 40 haftasını dolduran bir bebekte bile %4 küvez ihtimali var demişti doğmadan bilemezsin küveze girip girmeyeceğini ultrasonda bebeğim 3100 gramdı 2700 doğdu şükür girmedik küveze