Z_e_y_a_gul Aynur ismini çok seviyorum eşimde Fatma ismini kuyalim diyor ayleside esma ismini kuyun diyor sizce hangisi daha iyi güzel
Mikemmelbiranne Z_e_y_a_gul nihayet doğru düzgün bir isim koymayı düşünen biriyle karşılaştım şu forumda:) valla hepsi de güzel canım hangisini koyarsanız koyun umarım hepsi de çok yakışır 🌸
Z_e_y_a_gul Mikemmelbiranne çok teşekkür ederim 🥰 herkes Esma ismini güzel demiş artık büyük ihtimal Esma olur 😊