Kızlar selamm
Dün prodoctor marka erken gebelik testinde aşağıdaki resimdeki sonucu aldım. Tabi bir gebelik testi bağımlısı olduğum için eve giderken bir freely bir de predictorun etken testini aldım ve ikisi de negatif çıktı. Bugün artı medin erkenini aldım onda da çok çok çok silik gölge gibi çıktı.
Ay böyle bir durum yaşayan var mı Allah rızası için yardımcı olun.
Kendi kendime diyorum ki prodoctor çok iyi ya gerçek odur diğerleri geç gösterir ajajsldlskkaks
Not: kan vermeden ne olup bittiğini asla bilemeyeceğimi biliyorum ama belki aranızda bu tarz bir durum yaşamış olanlar vardır diye bir umut yazayım dedim 🥺
