Eyyldz Kızlar şimdi hastaneden geliyorum doğum ücretleri artmış İzmir’de yaşayanlar doğum ücretleriniz ne kadar olmuş Ağustos ayı için
Sedef_rengi Gkee kaç haftalıksınız acaba ben Mayıs başı gibi sorduğumda 17 demişlerdi doğum için seçimden sonra zam geleceğini söylemişlerdi şimdi hala 17 olunca haftaya göre mi fiyat veriyorlar acaba diye düşündüm
Sedef_rengi Gkee Arzu hanım normal doğumu destekliyor mu sizce Instagram da sezaryen çok paylaşıyor da çınarlı 20 bin olmuş diyorlar 27.haftamdayım ben karataş a mı geçsem diyorum karataş tan arzu hanım la İrem hanım dikkatimi çekiyordu sen kimi tavsiye edersin
Gkee Sedef_rengi benim doktorum arzu hanım ve normal yapicam hatta bana kendi sormustu normal istiyor musun diye ve öyle karar verdik şuan 37+3 haftamdayım geceb gittigimde normal dogum enfeksiyonla yapabilir miyim bi sorun olur mu sezeryan yapalim dedim ben senin vajinani gerekirse yikarim yapariz hic merak etme dedi normal dogumu destekliyor yani yaptiriyor