20 haftalık hamileyim. dünden beridir adet ağrısı gibi belim ve kasıklarım ağrıyor. sanki bebek de normal günlere göre az hareket ediyor gibi. tehlikeli bir durum var mıdır? daha dün kontrole gittim herşey yolundaydı. hastaneden geldikten sonra başladı bu