Kızlar ana kucaklari bayağı pahalanmis. Ben bebeğimi salonda yatırmak için alacaktım ana kucağı ama sonra sepet beşiklere denk geldim. İkinci el temiz olanları var. 700 liraya uyku seti cibinligi ve beşiği hepsi geliyor. Sizce kullanışlı olur mu salonda kullanmaya