Atss0000 yaaa çok sevindim☺️ sağlıkla büyüsün inşallah benim üçüncü bebeğim geliyor kızım diyor ki oğlana herşey aldınız buna niye bi şey almıyorsunuz sepet beşik vs herşey uçmuş zaten doğum 11 bin olmuş daha bunun sarılığı var sünneti var ne olacak bilmiyoruz ki