Ben gebeliğin başından beri seyahat ediyorum, bence riskli bir gebelik geçirmiyor iseniz 37ye kadar yolu var. Nasıl 37ye kadar çalışabilir isek bence gezebiliriz de, seyahat edebiliriz de. Ben öyle yaptım 37den sonra çıkmama kararı aldım o da açıklık var bebek kanalda çokta şansı zorlamaya gerek yok diye 😀