2 Temmuz gece acil sezaryen oldum ertesi gündü normalde planlanan ama birden sancım başladı bebek kanala girdi hemen sezaryene aldılar ☺️Tavsiye olarak doktordan doktora değişiyor ama benim doktorum yeme içmeme kısıtlama getirmedi çıktıktan yarım saat sonra filtre kahve içtim daha sonra düzenli kahve içmeye devam ettim hiç baş ağrım olmadı. Kanama için depend kullandım ped yerine çok daha rahattı bana göre bol bol su içtim gazım 4 saat sonra çıktı böylelikle stres yapmayın hiç kendinizi kötü hissedersenizde sakinleştirici isteyin ekstra