Lionyez ben doktora özellikle sordum sen sormazsan çok ilgilenmiyorlar ben ilaca başladım sakın ihmal etme. Geç kalmış sayılmayız daha gec farkedenler oluyormuş . Benim 3,4 çıktığı halde levotron kullanmaya başladım sende bi görüş doktorunla . Çok geçmiş olsun canım merak etme bişey olmaz inşallah