Balbebek012 nts ye girdinizmi hic. Orda sanciniz varmiydi. Benim gecen hafta sancim cok cikti ama dpktorum.1 hafta daha bekleyelim dedi suyun gelmedigi surece takipte ol hareketlerini die pazartesi kontrole gidecegim persembe gunu asiri kasilmalarim vardi duramadim.ama.gemede gitmedim her gitmemde yatis veriyorlar. Serum ilac faydasi olmuyor ama. Perisan oluyorum hastanede. 2 haftada 3 haftane gezdim 2 ser gun yattim 6 doktor degistirdim benim bebegimin suyu fazlaymis. Bu yuzden erken dogum riskim vardi sukur 36 ya kadar geldik ilaclarla falan