Aslan10 ezydn akın beye daha hoc den gelemdi Alper ve Emrah beyi çok duyuyorum çok iyiymiş ben can beye gidiyroum kadın doktorlar höt höt oluyor erkekler daha nazik daha bilgi veriyor ama kesin akın beyde çok iyidir kötü bi doktor umduymadim orda hiç