Aycan1234 Nur001 Hiç gecmiyo yürüyünce ağrı falan oluyo😂 bu arada senin bebeğin kaç kilo ben bu gün gittim doktora 2400 du tombik olmaz çok zayifta olmaz normal dedi doktor 😂
Nur001 Aycan1234 bizim kilo problemimiz var maalesef çok almıyor bebiş 32+6 da gittim en son 1800 dü Pazartesi kontrol var bakalım kilo alsın diye elimden gelen her şeyi yaptım umarım faydası olmuştur
Aynr1380 Nur001 çok şükür çatlama yaşamadım henüz inşallah da yaşamam tartı ise bugün tartım 17. Kilomu da almış bulunmaktayım 🤭
Chmstry-m Nigar_huseynova 35+4 olduk😊 ama yok nasıl yatarsam yatayım rahatsız, sıcak bir yandan zaten😒 yuvarlanıyoruz kısacası 😂
Sagliklagelkucugum Nigar_huseynova 36+1den yazıyorum son işlerinizi tamamlayın bu haftaya bi şey bırakmayın dünden itibaren ayak bileklerimde ödem başladı. Onun dışında vantilatör sahiplenin klima çarpıyo 😇
RukiyeC 35+4 den sesleniyorum sanki bi anda ağırlaştım 😌 penguen yürüyüşleri alt tarafta hissettiğim inanılmaz baskı .. hepimizi bu avazda sağlıkla kurtulalım inşallah ♥️