aysenuroztunc asya2425 elimde 4 tane gebelik testi var 😂 10. Günü yada 11. Gün yapayım diyorum yani perşembe yada cuma
aysenuroztunc aysenuroztunc cuma yapalım en iyisi benim 11. Gün senin 10.gün oluyor sabah ilk idrarla yapalım sonucu atarız buraya ❣️
asya2425 aysenuroztunc o zaman ben cumartesi yapim evde tonla test var yapmıyorum çatlatma beta salgıladığı için şu an zaten hamile çıkar yalancı pozitif