asya2425 bende 28 haziran catlatma ignesi oldum. İğneden 3 gün önce kontrole gitmiştim biri 13 biri 14 mm yumurtam vardı. 3 gün sonra iğneyi yap dedi doktorum. Yaptım. Adetim 6 temmuz da olması gerekiyordu olmadı. Test yapmaya da korkuyorum. Catlatma ignesi sonrası 14. Günü bekleyeceğim sanırım 😟