Merhaba hanımlar en az bir yıldır bebek istiyorum ama regl düzensizliğim var bir türlü yumurtlama günümü bulamıyordum dün doktorum yumurtalıklarımın iyi çalışmadığını söyledi ve bunun için clomid verdi doktor kontrolü ile onu kullanacağım nasıl bir haptır kullananlar varsa ne gibi etkisini ve yan etksini gördünüz ? Hamile kalmaya yardımcı oldu mu ? Kilo yaptı mı ?