EbrarBulut Kızlar vajina ve kasık bölgesinde batma kramp tarzı durumlar yaşıyor musunuz ? Bugun çatı muayenesi oldum onunla ilgisi olabilirmi
Elff Bende yaşıyorum aynı şeyi doktorum normal olduğunu bebeğin başının doğum kanalına inmeye başladığının işareti olduğunu söyledi
EbrarBulut Sinemm Evet benimde o şekilde oluyor normaldede oluyordu ama bugün daha şiddetli özellikle ayağa kalkınca