Kızlar merhaba benim gibi olan var mı diye merak ediyorum. Psikolojim çok iyi değil pazartesi günü doğuma gideceğim 2. sezaryeni olacağım. İlk bebeğimi evde bırakma düşüncesi, onu kucağıma alamayacak olmam vs hepsini düşündüğüm zaman ilk bebeğime haksızlık etmişim gibi hissediyorum. Çok üzülüyorum durup durup ağlıyorum. Daha 1,5 yaşında kendi kendimi yiyorum sürekli. İyi bir anne olamayacak gibi hissediyorum ikisiyle ilgilenemeyecekmişim gibi bir his. İkinci bebek bize sürpriz oldu hiç istemiyordum değişik duygular içindeyim 2. doğum yaklaştıkça benim gibi düşünen oldu mu normal miyim bilmiyorum 😢