Nazlicann0 Kızlar 5 haftalığız bugün keseyi gördük ama kalp atışını duyamadık. Haftaya tekrar gideceğiz. Keseye bakıp yorum yapar mısınız 🙏🏻
Kiymetcetinel Bebek içinde oluşmaya başlamış olarak görüyorum ama doğrumudur benimde 6 hafta daha yeni yeni oluşmaya başlıyor kesede doktorum 1 haftaya görürüz kalp atışını duyarız dedi bu süreç 10 haftayı kadar buluyor sabırla beklemenizi öneririm
annesinin_kelebekleri Nazlicann0 5 haftada zaten duyulmaz ki fetus bile yok gözükmüyor merak etmeyin ben 7.4 haftalikta duymuştum 6 haftada bile yoktu
sedanurbelik Nazlicann0 canım daha bebek ortada yok ki kalp atışı duyulsun bu kadarcık kesede toplu iğnenin ucu kadar çocuk. 7. haftada çok net duyulur hatta 8de bile duyan var acele etme